7 Reacties
5 maanden geleden
Wij hebben de snuzpod 5. Wel iets duurder maar in allerlei mooie kleuren verkrijgbaar.
Deze kan hoog genoeg voor onze boxspring (70cm) en met ritsen kan je de zijkant er makkelijk afhalen.
Ook zitten er wieltjes onder en je kan hem wiegen. Het bedje kan je er ook zo afhalen mocht je deze bijv even beneden willen zetten.
Wij twijfelden over de chicco maar vonden deze toch wat gammel.
5 maanden geleden
Wij hebben de chicco magic evo gekocht. Deze kwam erg goed uit de test en dat de zijkant makkelijk omlaag kan zodat ik snachts niet persee hoef op te staan lijkt me een fijn idee, zeker omdat het op gelijke hoogte als ons bed in te stellen is.
De Iora Air vind ik mooier overigens, maar daarbij wordt een productiefout gemeld die al dan niet opgelost is. Dat durfde we daarom niet aan.
5 maanden geleden
Tja smaken verschillen. Wij hebben een cosleeper van Petit Amelie die hierop lijkt maar dan ouder model: https://www.petiteamelie.nl/babykamer/co-sleeper-aanschuifbedje
Wij hebben hiervoor gekozen omdat het betaalbaar is en spijlen ook worden aanbevolen vanuit veilig babyslapen. Ook past het goed in onze slaapkamer qua interieur.
5 maanden geleden
https://www.prenatal.nl/prenatal-teddy-co-sleeper-bella-6038573/
Ik heb deze gekocht en had me er van tevoren echt totaal niet in verdiept. Zag er leuk uit en was in de aanbieding. Vorige keren hadden we een wiegje en dat vond ik niet handig, omdat je dan niet makkelijk bij de baby kan. Bijv om even te aaien of speentje terug te stoppen. Maargoed, hier hebben de andere twee ook maar heel kort bij ons op de slaapkamer geslapen en ik vermoed dat het met deze niet anders zal zijn. Wij zijn zelf gewoon slechte slapers met een kind in onze slaapkamer die steeds geluidjes maakt.
5 maanden geleden
Reactie op ResKam
Tja smaken verschillen. Wij hebben een cosleeper van Petit Amelie die hiero ...
Wij hebben idd ook zoiets, vooral omdat het een stuk smaller is wat betreft poten (veel cosleepers hebben hele brede onderstellen die niet naast ons bed passen). Zitten bij ons ook wieltjes onder. Via marktplaats 50 euro geloof ik